مربی و هافبک کلمبیا در مقابل کره جنوبی "کلاس جهانی"

نوشته یو جی هو

سئول، 23 ساله (یونهاپ) - لورنزو، آماده‌کننده کلمبیا، روز پنجشنبه، فوتبال مردان در چند هدف با کره "کلاس جهانی" از تیمش درخواست می‌کند.

کلمبیا کره در فوتبال Munsu در جنوب شرقی بورگ اولسان در ساعت 8 بعد از ظهر.
جمعه.
این بین این دو است، کره چهار برد، تساوی و فاصله زیادی داشته است.

لورنزو، آرژانتینی که کلمبیا را در ژوئیه سال گذشته تصاحب کرد، کره از همه مهم‌تر او در کمپین غذاخوری جایگاه "بسیار مهم" داشته است.

نستور لورنزو، معلم تیم فوتبال مردان کلمبیا، در مونسو فوتبال اولسان، در 305 کیلومتری سئول، 23، 2023، در آستانه یک کره تاثیرگذار، پشت چرخ صحبت می کند.
(یونهاپ)

لورنزو در کنفرانس پیش از مسابقه خود گفت: «ما اکنون و اردوها هستیم، بازیکنانی را که در لیگ ما هستند صدا کردیم.
"من از این بازیکنان هستم.
"

لورنزو کاپیتان پلیس کره ای را با در نظر گرفتن یک مورد منفرد کرد و اضافه کرد: "من کره یک بازیکن هستم.
"

"آنها در مسابقات نتایجی داشتند لورنزو با اشاره به سال شانزدهم قطر گفت: جام حذفی و صحبت از تیمی در سطح جهانی.
کلمبیا در این مسابقات شرکت نکرد.
"هافبک های آنها در مرحله انتقال هستند و ما به خوبی آماده هستیم.
سپس بازیکنان، متئوس اوریبه و یک نبرد.
"

ماتئوس اوریبه، هافبک کلمبیایی، در یک انجمن در Munsu Football Ulsan، بی احتیاطی در 305 کیلومتری سئول، 23، 2023، شب a در مقابل کره صحبت می کند.
(یونهاپ)

اوریبه، همراه با لورنزو در کنفرانس، نام هافبک‌های کره‌ای مقیم اروپا را بر زبان آورد و دید کانگ-این RCD مایورکا، جائه سونگ ماینز 05 و هوانگ این-بئوم المپیاکوس اف سی.
کلمبیا حضور داشته باشد تا بتواند عشق بازی کند و مسابقه را دیکته کند.

اوریبه که در سال 2019 با نتیجه 2-1 این کشورها بازی کرد، "من بازیکنان کره ای در جنبه های مختلف هستند و از نظر بدنی قوی هستند.
" پیروزی کره "اما ما حاضر نیستیم تحت فشار قرار بگیریم.
ما آماده نبرد هستیم، و اکنون یک تساوی غیرقابل تحمل با هم داریم.
این مسابقه وجود دارد، با دیدن اینکه کره یک تیم است.
"

نستور لورنزو (L)، مسابقه‌دهنده تیم فوتبال مردان کلمبیا، و ماتئوس اوریبه، هافبک میانی، در مونسو فوتبال اولسان، نزدیک 305 کیلومتری سئول، 23، 2023، در آستانه تقابل با کره، رویارویی کردند.
(یونهاپ)

jeeho@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط کاپیتان در اطاعت از مثال نگاه می کند کلینزمن، مدافع کره جنوبی، خواهان «فوتبال جذاب» مقابل کلمبیا است کلینزمن برای اولین بار در کره جنوبی به عنوان مربیگری شکست ناپذیر به نظر می رسد هافبک مربی می خواهد هافبکی که به نظر می رسد خود را تحسین می کند گرز مقابل کلمبیا کلینزمن با برنامه ریزی جلسات صبحگاهی کره جنوبی کارایی را بهینه می کند کلینزمن در کانون توجهات هشدار دهنده، منتقدان را به نمایش می گذارد (سرب) حرکت یادبود ترکیبی هیونگ مین کره جنوبی در مورد بازی‌های دوستانه حزب آزادی کره جنوبی لبخند می‌زند تیم ملی شکرگزار جوان بیشتر (+5) بستن

پیشنهاد سایت