کره جنوبی و ژاپن درباره "لیست سفید" صحبت می کنند

سئول، 21 آوریل (یونهاپ) -- کره و ژاپن رودرروی توکیو اقدامات خود را در زمینه صادرات و اقلام، مشاهده کردند که بر شرکای مورد اعتماد خود، جمعه سئول، صعود کردند.

کنفرانس اجلاس سران.
بر اساس گزارش تجارت و انرژی، دهمین دوره کنترل آبشار توکیو در 24 و 25 آوریل برگزار می شود که با مذاکرات سه روزه آنها در سئول سه شنبه و دور جلسات هفته موافق بود.

مقامات در سطح مدیر، طرفین به صحبت ها گوش می دهند.
گفت‌وگوها مجدداً افزوده شد.

"در طول جلسه این هفته، ما به طور تصادفی موارد اقدامات خود، تعیین آنها، مجوزها و مقررات را توضیح دادیم، پس از این که سیستم جامع ما چگونه است.
"

همه تماس‌های صادرکنندگان را که به نظر می‌رسد موقعیتی استفاده می‌کنند، به‌عنوان چگونگی نگرانی‌های غربالگری که می‌توانند اهداف منحرف شده باقی بمانند، فهرست نشده‌اند.

جلسه‌ای به‌عنوان نحوه قول همسایگان برگزار شد.
کشورهای «فهرست سفید» ترجیحی آنها به عنوان نمونه تلاش می‌کنند در راستای تلاش‌های تاریخی و ردیف‌های مربوط به استعمار 1910-1945 ژاپن در شبه جزیره کره.

در سال 2019، ژاپن صادرات سه ماده را به سئول محدود می‌کند: پلی‌آمید فلوراید، مقاوم در برابر نور و هیدروژن فلوراید -- که نیمه هادی ها را درست می دانند و در برابر قوانین یارد کره ای در سال 2018 که شرکت های ژاپنی قربانیان را جبران می کنند، یک مرده آشکار را نشان می دهد.

ژاپن نسبت به کره در آن سال بود، و سئول در آن سال به این نتیجه رسید.
با این حال، توکیو محدودیت‌های خود را در رابطه با سئول لغو کرد.
کره اعلام کرد که قصد دارد قربانیانی را که از ژاپن کمک می‌خواهد در کنار قربانیان و قربانیان بازگرداند.

در این ماه، سئول شروع به کار کرد.
به گفته مقامات، ژاپن فهرست خود را بررسی می کند و مطابق با آوریل است.

ژاپن یک بازگردانی دارد.

این نشان می‌دهد که یون سوک یول (L) کره‌ای و فومیو کیشیدا ژاپنی در ۱۶ توکیو ۲۰۲۳ صحبت می‌کنند.
(یونهاپ)

graceoh@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط کره جنوبی، ژاپن گفتگوهای امنیتی، گفتگوهای داخلی (LEAD) کره جنوبی، ژاپن رو در رو هفته سئول کره جنوبی عقب نشینی سازمان تجارت جهانی به سمت ژاپن را کنار گذاشت و بازگرداندن «لیست سفید» را آغاز کرد.
(7th LD) یون "عادی سازی کامل" اشتراک گذاری اطلاعات در ژاپن را اعلام کرد

پیشنهاد سایت