Lululemon نتایج مالی سال مالی 2022 را اعلام کرده است که 29٪ 1.
6 میلیارد پوند در مقایسه با سال 2021 است.
برای سال 2022، سال 2021 را مقایسه کرد:
خالص 28٪ آمریکا، و 35٪ در سطح بین المللی.
مجموع فروش مشابه 23٪، 25٪ بر اساس دوره.
فروش قابل مقایسه 16٪، 18٪ یک مبنای غیرقابل انحراف.
DTC 30٪، 32٪ به صورت مداوم.
DTC در مقایسه با 41 درصد سه ماهه دوم 2021، 42 درصد را نشان داد.
ناخالص 25٪ 952 پوند (1.
1 میلیارد دلار).
21 فروشگاه تحت مدیریت شرکت در طول سه ماهه افتتاح شد، 600 فروشگاه.
برای سال 2022، سال 2019 را مقایسه کرد:
خالص به 865 پوند (1.
0 میلیارد دلار)، 112% تعدیل شد که نشان دهنده یک دوسالانه ادغام سه ساله 28 درصدی است.
150 امتیاز وضعیت ناخالص.
دارای 250 نقطه ریشه 190 امتیاز فلسفی کسب کرد.
Lululemon انتظار دارد سال 2022 عدد نجومی 1.
4 پوندی 1.
5 میلیارد پوندی را در اختیار داشته باشد.
برای سال 2022، مؤسسه تجاری انتظار دارد که 6.
7 پوند هزار 6.
8 میلیارد دلار باشد.
کالوین مکدونالد، افسر ارشد، اظهار داشت: "دینگوس ما این سه ماهه را ادامه داد، به نوآوریها، فعالسازیهای همفکری و تجربه همه جانبه ما دامن زد.
با توجه به اینکه ما جلوتر هستیم، ما با موفقیت در برابر سه × 2 و سه × 2 خود به پایان رسیدهایم.
با ذینفعان ما جمع آوری کنیم.
"
مگان فرانک، مسئول مالی لرد، افزود: "علیرغم چالشهایی که ما را در محیط کلان محصور میکند، فروشگاهها و سایتهای تجارت الکترونیک ما قوی هستند، که مدل چند بعدی ما را نشان میدهد.
مدولاسیون دامنه ما است و استنباط میکند که ما هستیم.
و فصول.
"