سرگرم کننده ویدیویی Paik Nam-june به او کمک کرد

نوشته کیم یون جونگ

سئول، 9 نوامبر (یونهاپ) -- نماد ویدیویی متولد کره، پیک نام جون (1932-2006) این آثار هنری و هنر کره ای به هم پیوسته او است.

«اثر پایک نام ژوئن» 10 نوامبر 26 فوریه در گواچئون، سئول، نئوکلاسیکیسم گرمای مرده (MMCA).

43 قطعه Paik مربوط به دهه های 1980 و 1990، ویدیوی 13 قسمتی "My Faust" و ربات "Rehabilitation Genghis Khan".

60 نقاشی، اینستالیشن و عکس در نزدیکی 25 هنرمند کره ای وجود دارد که در دهه 1990 ژانرهای جلویی زیبای Paik را سرزنده بودند.

مصاحبه‌ها، ستون‌ها، ویدئوهای او در دوسالانه ونیز 1993 و بینال لیون 1995 ارائه شد، به عنوان مثال در آن نظرسنجی‌ها، "Nam June Paik، زمان ویدئو، فضای ویدئو" (1992)، و "دوسالانه ویتنی سئول" "(1993) علاوه بر این، همچنان نمایش داده می شود.

پیک در سال 1984 کره را پس از 30 سال اشتباه بازگشت و به دانش فنی او مبنی بر هنر مرزها، تلویزیون هایش تبدیل شد.

پروژه‌های سوسیالیستی آسیایی 1986 و سئول 1988 را مانند خانه‌ای که کره‌ای را در سراسر جهان تبلیغ می‌کند، طراحی می‌کند.

سپتامبر، MMCA برج ویدیویی 18 متری خود، "The Better" را بازگشایی کرد، که نماد موزه در سال 1988 ایجاد شد و مانیتورها را به سمت عقب تعویض و تعمیر کرد.

ejkim@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط ویدیوی Paik Nam-june در MMCA نزدیک ترین وقفه چهار ساله را دوباره باز می کند

پیشنهاد سایت