برای اینکه برندها برای چه برندهایی «چالشآمیز» هستند، محلی را دست کم گرفتهایم.
عدم ترس مصرف کننده 24 ماه بوده و هست.
A در حال نزدیک شدن به بریتانیا با رویدادهای لرزهای برگزیت، همهگیری، HM The Queen، و تداوم پیادهروی و تحویل تجارت الکترونیک، نه چندان دور از جایی که اعتصابها باعث تعصب شبکهها و شبکهها شده بودند.
سیاست واقعاً کمکی به مسائل نکرده است و مصرف کنندگان بزرگوارانه به آن علاقه دارند.
مقاصد خردهفروشی بریتانیا در مکاتبات به 3.
7 درصد کاهش یافت، زیرا بریتانیاییها ترمزها را رها میکنند، نتیجه «بودجه کوچک» لیز تراس، که باعث شد به مارپیچ تبدیل شود.
با ورود به «محله طلایی»، خطر واگذاری و تکنفس زنجیره را تحت فشار قرار میدهد، خردهفروشان و برندها روحیه و تقاضا را به چالش میکشند.
آخرین گزارش سالانه خردهفروشی و شاخص OC&C Consultants نشان میدهد که 43 درصد از مصرفکنندگان 12 ماهه هستند و به دنبال ارزش هستند، اگر نگوییم مقرون به صرفه.
اگرچه همه اینها ممکن است اقدامات پیشگیرانه ای وجود داشته باشد که مارک ها - به عنوان یک «آگاهانه» - این چالش ها را در فهرست موجودی آنها قرار می دهند و شرکای آنها به فروش های سرسخت مبارزه می کنند.
ما NuORDER به این وسیله Lightspeed ملاحظات خود را به عنوان یک استراتژی "آگاهانه" ارائه می کنیم:
بدون مرز برو
در حالی که مشکلات برندها و خرده فروشان جهانی هستند، بازارها در بازارهای دیگر تعادل بیش از حد دارند.
کربن شما در سطح جهانی قابل خرید به سمت استراتژی شما بدون مرز است.
غلبه بر مرزها و موانع در ارائه مجموعههای منطبق بر منطقه، اندازهبندی/تبدیلها، توضیحات ترجمهها، و گزینههای موجود، همچنین گزینهها و قابلیتهای تحقق.
از تقسیم بندی و داده های مشتری منظم استفاده کنید
اتخاذ یک رویکرد تقسیمبندیشده، رویکرد مصرفکننده، تخصیص، تبلیغات، توزیع و مهمانی به تحقق کارایی کمک میکند.
با استفاده از دادههای فروش، اجازه داشته باشید که برای جلسات و نمایندگیها تطبیق داده شده است.
این استراتژی شما، هدف قرار دادن مناطق قانونگذار، تبلیغات سفارشی وضعیت آنهاست.
با خریداران با شرکای خود بی تفاوت رفتار کنید
شرکای شما به همین ترتیب برند شما را خریدار نکنند و فروش را به حداکثر برسانند، تا جایی که در نهایت اندازه و رنگ/تغییر، مواد و ترکیب، و مراقبت انجام می شود.
باز هم، توضیحات و مطالب کمی را ترجمه نکنید.
(مطالعه کیسه ای SPANX™ ما در الهام از ناودان را بررسی کنید).
علت شکل به خوبی ممکن است
بسیاری از مارکها تا زمان تبلیغات، همچنان از طریق دستگاهها، محصولات سیم کش، پیشسفارشها، جوایز و مشوقهای هدفمند را بهصورت یکنواخت به کار میگیرند.
(چگونگی ما را در زیر ببینید).
مطالعه موردی
چگونه SPANX™ خط اقدام D2C را به صورت عمده فروشی انجام داد
خریداران B2B فقط خریداران B2B نیستند.
نه، به عنوان مثال مصرف کنندگان به خوبی می بینند.
این ذهن، SPANX™ می دانست که شرط بندی این خریداران یک تجربه، تجربه D2C را دارد.
این برند با بصری B2C و سبک زندگی خود شروع به تجربه B2B کرد.
یک پورتال B2B قابل تنظیم، از نمایشگاهها و کمپینها و مواد بصری تأثیرگذار خریداران B2B خود بکر بود.
در مرحله بعد، با استفاده از یک B2B که به صورت استراتژیک انجام میشود، کمپینهایی را با هدف حسابهای خریدار و برگههای شخصیسازیشده، قابل خرید و از پیش پرشده صندوق ورودی آنها را راهاندازی کرد.
این B2B نوآورانه نتایج نام تجاری را داشت.
ساخت زیارت فروش 46 48 اکانت.
در نهایت، SPANX™ با موفقیت از یک مطابقت «آگاهانه» برای انجام کارهای خود استفاده می کند.
WC یخ را می شکند و نتایج کمپین های آن را در جهان می شکند، یک خرید B2B که باعث می شود خریداران B2B و محصولات آن بشوند.
افزایش تقاضا
البته، اگر این 24 ماه را یاد گرفته باشیم، به این صورت است که در رویدادها، دمارش کوتاهمدت میکنیم.
وجود دارد و پر وجود دارد تا.
در اینجا روش هایی وجود دارد که امروزه خرده فروشان برندها را نشان می دهند:
موجودی را کاهش دهید.
شفافیت مجدد تعادل پایان فصل و تبلیغات پایانی
افزایش ارزش.
خرده فروشان خود را در معرفی و تخفیف تشویق کنید
کسب و کار را هدایت کنید.
مشتریان جوانتر تخفیف میدهند و انگیزه خریدشان را فراهم میکنند
توجه خریداران خود را جلب کنید تبلیغات هدفمند به دلایلی که مشتریان شما می خرند
ایجاد فوریت: تشویق خریداران در هنگام فروش ویندوز در دسترس برای فروش و پیشسفارش
به پیروزی خود پاداش دهید مشتریان: مشتریان شما بر محصولات، تبلیغات و مشوقها تأثیر میگذارند
مبارزه با نوسانات معمولی: نحوه تخصیص خلاقانه، قیمت و منطقه خداحافظی شما
راهبردهای حواسآمیز به شیوهای مهربانانه اجرا میشوند.
این منطقه و مناطق پیاده روی در زمان واقعی در کنار استفاده از یک پلت فرم تجارت الکترونیک B2B قوی و خودکنترل است.
این پلتفرمها برنامههای فروش و هدف ترکیب خلاقانه خود را به برندها میافزایند (.
.
.
)